Każda okazja jest dobra, by zaprosić kilkoro znajomych dzieci i urządzić kinderbal. Wybierz termin a my poprowadzimy animacje specjalnie dla Ciebie!
Animacje plastyczno – ruchowe dla dzieci to idealna okazja do integracji i rozwijania twórczych umiejętności wraz z grupą profesjonalnych animatorów. Praca w zespole to nie tylko dobra zabawa, ale również nauka nowych umiejętności.
Animacje organizowane przez Teatr MER są idealną okazją do odnalezienia nowej pasji podczas spędzania czasu w sposób kreatywny. Nasi animatorzy przekazują wiedzę o uniwersalnych wartościach, a także zapewniają zdobycie ciekawych doświadczeń.
Poniższe przykłady prowadzonych przez nas animacji inspirowane są spektaklami Teatru MER
W poszukiwaniu Króla duszków kwiatowych – W trakcie warsztatów dzieci poznają baśń „Calineczka ”. Program ma na celu uświadomienie dzieciom, że trzeba pozostać wiernym swoim marzeniom – jeśli kochamy słońce, nie powinniśmy mieszkać pod ziemią, nawet jeśli wydaje się to łatwiejszą drogą! Animacje pozwalają zrozumieć uczestnikom, że każde dobro, które czynimy, wraca do nas.
Asteroida B612 – W trakcie animacji poznajemy historię „Małego Księcia ”. Program ma na celu uświadomienie, co w życiu jest najważniejsze. W trakcie zajęć pomagamy zrozumieć jak istotne jest dążenie do celu i jak ważna jest przyjaźń. Czym powinniśmy kierować się idąc przez życie. Przenikając drogę mleczną i wstępując na Galaktykę Andromedy mijamy planetę o 100 twarzach, gdzie uczymy się, że każdy z nas jest inny, każdy ma inny charakter, inaczej wygląda, a mimo to powinniśmy się wspierać i akceptować.
Piernikowa chatka szczęścia – Animacje oparte na baśni „Jaś i Małgosia” . Program ma na celu pokazanie dzieciom jakimi są wyjątkowymi ludźmi poprzez działania plastyczno –ruchowo- dramowe. W trakcie trwania animacji dzieci, poprzez grę terenową, uczą się aktywnego i twórczego wyzwalania siebie i swojej osobowości .
Nie takie znowu łapserdaki – Podczas zajęć dzieci będą przeżywać szalone przygody Jacka i Placka, a także sami stworzą ich nowe historie. Wyłowią swój własny księżyc odkrywając po drodze czy warto być łapserdakiem?
W warsztacie Dżepetta – Przenosimy się do warsztatu stolarza z bajki o ,,Pinokiu,, poznając tajniki jego zawodu. Podczas tego pobytu odkrywamy, co trzyma w swojej skrzynce starszy pan, porządkujemy mu narzędzia, ścigamy się w śrubkowych zawodach, a nawet latamy na miotle.
Szukając Kaya– poznajemy ,,Królową Śniegu,, i ruszają z misją odnalezienia Kaya operując słowem, mimiką i gestem. Po drodze rozwiązujemy lustrzane zagadki, układamy kwiaty na czas, czytamy tajemnicze listy i próbujemy przechytrzyć tytułową Królową Śniegu – spokojem, ale i twórczością.
Animacje prowadzą:
Aleksandra Zarębska – terapeuta zajęciowy, animator kultury, plastyk-ceramik
W 2019 roku obroniła Licencjat z Pedagogiki na Uniwersytecie Łódzkim o specjalności Edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym. Od 2013 roku związana z łódzką Fundacją JiM gdzie prowadzi pracownię ceramiczną pracując z osobami niepełnosprawnymi. Ponadto prowadzi także terapię zajęciową z osobami starszymi, oraz animacje dla dzieci współpracując z łódzkimi firmami. W wolnym czasie sporo podróżuje, gra w planszówki i oddaje się zabawie ze swoimi ukochanymi kociakami - Cynamonem i Pędzlem.
Monika Fijałkowska – pedagog ogólny, terapeuta zajęciowy
Absolwentka Wyższej Szkoły Edukacji Zdrowotnej w Łodzi. Pedagog ogólny ze specjalizacją Edukacja Zdrowotna z promocją zdrowia. Ukończyła Medyczne Studium Terapii Zajęciowej. Harcerka od ponad 25 lat a przede wszystkim mama 5-letniego Kuby. Od 2012 roku pracuje w zawodzie terapeuty zajęciowego z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. Z podopiecznymi zajmuje się szeroko pojętym rękodziełem. Wyszywa, haftuje , filcuje. Jej biżuteria zdobi niejedne kobiece oblicze.
Weronika Czajka – psycholog, animator czasu wolnego
Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku psychologia oraz Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu na kierunku przygotowanie pedagogiczne. Od 2019 roku pracuje jako psycholog na Warsztatach Terapii Zajęciowej z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. Doświadczenie zdobywała pracując z młodzieżą na oddziale psychiatrycznym oraz w przedszkolu terapeutycznym. Była reprezentantka Polski we florecie oraz instruktorka szermierki, która wspierała najmłodszych florecistów podczas stawiania pierwszych kroków na planszy szermierczej.